"Nocny włóczęga" - Katherine Marsh
"Jajecznica na deszczówce" - Agata Mańczyk
"Muchy w butelce" - Danuta Bąkiewicz
"Znak Archimedesa" - Janusz Bochenek
"Egzamin z tajemnicy" - Iga Karst
"Wyznania" - Anita Shreve
"Dane wrażliwe" - Ewa Nowak
" Córka czarownic" - Dorota Terakowska
" Tam gdzie spadają anioły" - Dorota Terakowska
"Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" - Rick Riodan
- Złodziej pioruna
- Morze potworów
- Klątwa tytana
- Bitwa w labiryncie
- Ostatni Olimpijczyk
"Numery: Przyszłość" - Rachel Ward
"Atramentowe serce" - Cornelia Funke
"Atramentowa krew" - Cornelia Funke
"Atramentowa śmierć" - Cornelia Funke
"Pamiętniki wampirów" - Lisa Jane Smith
-
- Walka
- Szał
- Mrok
- Powrót o zmierzchu
- Uwięzieni
Saga "Zmierzch" - Stephenie Meyer
- Zmierzch
- Księżyc w nowiu
- Zaćmienie
- Przed świtem
- Drugie życie Bree Tanner
______________________________
kolejność przypadkowa ;)
Te, które naprawdę zasługują na uwagę i szczególnie zapadły mi w pamięć postaram się zrecenzować w przypływie weny :p
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję wszystkim za jakiekolwiek komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że jest ktoś, komu moja praca nie jest obojętna i czasem tu zaglądnie :) Dzięki temu mogę też odwiedzać Wasze blogi :) Dziękuję i pozdrawiam :)